dilluns, 19 de desembre del 2011

Entrevista a la Sònia Llinàs

-Què et va motivar a ser professora?
La veritat és què m'ho vaig trobar. Un bon dia em van proposar de treballar amb adults em va agradar i d'allò vaig fer el salt a secundària.


-T'agrada la teva feina?
M'encanta perquè cada dia és diferent.


-De petita que volies ser?
Detectiu privada.


-Quines aficións tens?
M'agrada molt llegir i tammbé veure bones pel·lícules amb bona companyia, també m'agrada quedar amb el amics i fer dinars a la Barceloneta.


-T'imaginaves que seria així ser professora? Per què?
No, perquè sempre m'havia dit que faria qualsevol cosa excepte professora.


-Quines assignatures has fet?
Català, literatura, anglès, castellà i llatí.


-T'agradaria dedicar-te a un altra cosa? Quina?
Sí, m'agradaria ser actriu, perquè a l'institut moltes vegades em toca fer teatre i m'ho paso molt bé. Penso que tinc futur com actriu.


-De tots els llocs on has treballat quin t'agrada més?
Aquest, el Barcelona Congrès, perquè és un molt bon institut tot i que els alumnes serien fantàstics si treballessin una mica més.


- Quina és la frase que repiteixes més a l'institut?
Eh?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada